Anasayfa » Adobe Flash CS 5 » ADOBE FLASH CS5 ACTİONSCRİPT 3.0 BİÇİM ANİMASYON KODLARI

ADOBE FLASH CS5 ACTİONSCRİPT 3.0 BİÇİM ANİMASYON KODLARI

ADOBE FLASH CS5

ACTİONSCRİPT 3.0

BİÇİM ANİMASYON KODLARI

 

import fl.transitions.*;

import fl.transitions.easing.*;

TransitionManager.start(kare, //Kare nesnesi için yöneticiyi başlattık

{ //
Bu bölümde kare nesnesi için parametreleri belirliyoruz.

type:Blinds, //animasyonun tipi burada belirlendi.

Direction:Transition.IN, //animasyonun yönü belirlendi ın ve out olmak üzere iki tane vardır.

duration:3, // animasyonun gerçekleşmesi için gereken zaman

easing:Elastic.easeIn, // animasyonun türü

numStrips:5, //panjur sayısı

dimension:1 // 0 degeri yatay 1 degeri dikey panjur oluşturur.

});

 

import fl.transitions.*;

import fl.transitions.easing.*;

TransitionManager.start(kare,//Kare nesnesi için yöneticiyi başlattık.

{ // Bu bölümde kare nesnesi için parametreleri belirliyoruz.

type:Fly, //animasyonun tipi burada belirlendi.

Direction:Transition.IN, //animasyonun yönü belirlendi ın ve out olmak üzere iki tane vardır.

duration:1, // animasyonun gerçekleşmesi için gereken zaman

easing:Elastic.easeIn, // animasyonun türü

startPoint:3 //1-9 arasında değer verilebilir silme yönü buradan belirlenir.

});

 

 

 

 

 

import fl.transitions.*;

import fl.transitions.easing.*;

TransitionManager.start(kare, //Kare nesnesi için yöneticiyi başalttık

{ // Bu bölümde kare nesnesi için parametreleri belirliyoruz.

type:Iris, //animasyonun tipi burada belirlendi.

Direction:Transition.IN, //animasyonun yönü belirlendi ın ve out olmak üzere iki tane vardır.

duration:5, // animasyonun gerçekleşmesi için gereken zaman

easing:Elastic.easeIn, // animasyonun türü

startPoint:3 , //1-9 arasında değer verilebilir silme yönü buradan belirlenir.

//shape:Iris.CIRCLE // daire olarak animasyonu gerçekleştir.

shape:Iris.SQUARE // kare olarak animasyonu gerçekleştir.

});

 

 

import fl.transitions.*;

import fl.transitions.easing.*;

TransitionManager.start(kare, //Kare nesnesi için yöneticiyi başlattık.

{// Bu bölümde kare nesnesi için parametreleri belirliyoruz.

type:PixelDissolve, //animasyonun tipi burada belirlendi.

Direction:Transition.IN, //animasyonun yönü belirlendi ın ve out olmak üzere iki tane vardır.

duration:1, // animasyonun gerçekleşmesi için gereken zaman

easing:Elastic.easeIn, // animasyonun türü

xSections:8, // 1-50 arasında bir değer alır yatay hücre sayısını belirler.

ySections:5 // 1-50 arasında bir değer alır dikey hücre sayısını belirler.

});

 

 

import fl.transitions.*;

import fl.transitions.easing.*;

TransitionManager.start(kare, //Kare nesnesi için yöneticiyi başlattık.

{ // Bu bölümde kare nesnesi için parametreleri belirliyoruz.

type:Rotate, //animasyonun tipi burada belirlendi.

Direction:Transition.IN, //animasyonun yönü belirlendi ın ve out olmak üzere iki tane vardır.

duration:2, // animasyonun gerçekleşmesi için gereken zaman

easing:Elastic.easeIn, // animasyonun türü

ccw:true, //true olursa saat yönünde döner. False olursa saat yönünün tersine döner.

degrees:60 // Dönme açısı.

});

 

import fl.transitions.*;

import fl.transitions.easing.*;

TransitionManager.start(kare, //Kare nesnesi için yöneticiyi başlattık

{ // Bu bölümde kare nesnesi için parametreleri belirliyoruz.

type:Squeeze, //animasyonun tipi burada belirlendi.

Direction:Transition.IN, //animasyonun yönü belirlendi ın ve out olmak üzere iki tane vardır.

duration:2, // animasyonun gerçekleşmesi için gereken zaman

easing:Elastic.easeIn, // animasyonun türü

startPoint:3 , //1-9 arasında deger verilebilir silme yönü buradan belirlenir.

dimension:0 // 0 degeri yatay 1 degeri dikey

});

 

 

 

 

import fl.transitions.*;

import fl.transitions.easing.*;

TransitionManager.start(kare, //Kare nesnesi için yöneticiyi başlattık

{ // Bu bölümde kare nesnesi için parametreleri belirliyoruz.

type:Wipe, //animasyonun tipi burada belirlendi.

Direction:Transition.IN, //animasyonun yönü belirlendi ın ve out olmak üzere iki tane vardır.

duration:2, // animasyonun gerçekleşmesi için gereken zaman

easing:Elastic.easeIn, // animasyonun türü

startPoint:3 //1-9 arasında değer verilebilir silme yönü buradan belirlenir.

});

 

import fl.transitions.*;

import fl.transitions.easing.*;

TransitionManager.start(kare, //Kare nesnesi için yöneticiyi başlattık

{ // Bu bölümde kare nesnesi için parametreleri belirliyoruz.

type:Zoom, //animasyonun tipi burada belirlendi.

Direction:Transition.IN, //animasyonun yönü belirlendi ın ve out olmak üzere iki tane vardır.

duration:1, // animasyonun gerçekleşmesi için gereken zaman

easing:Elastic.easeIn // animasyonun türü

});

 

 

 

 

 

 

 

Flag Counter